A-A

Wat te doen bij storingen

Voor huurders van Vallei Wonen geldt het volgende:

Woont u in de Orangerie of De Zilvervloot?
Bij een storing aan de vloerverwarming kunt u bellen met Unica op telefoonnummer (033) 247 83 00 om te controleren of het probleem aan de algemene installatie ligt of aan uw huisinstallatie.
Als het probleem aan uw huisinstallatie ligt, dan kunt ons bellen op (033) 286 17 40. Wij helpen u dan verder.
Bij een storing aan de warmtepompboiler waardoor u geen warm water heeft, kunt u rechtsstreeks contact opnemen met Feenstra via telefoonnummer (088) 84 55 000.

Woont u in Het Groene Woud?
Voor zowel een storing aan de warmtepompboiler als de vloerverwarming kunt u contact opnemen met Feenstra via telefoonnummer (088) 84 55 000

Bewoners Esdooornlaan ( 't Woudhuys)
Bent u huurder van Vallei Wonen? Neem dan contact met ons op via (033) 286 17 40. Bent u koper? Neem dan contact op met een door uzelf gekozen onderhoudsbedrijf.
Bij uitval van het totale WKO systeem kunt u contact opnemen met Van Slooten via telefoonnummer (033) 472 00 33.

Overige bewoners, die geen huurder zijn bij Vallei Wonen:

  • Huurt u de woning niet van Vallei Wonen, neem dan contact op met uw eigen verhuurder.
  • Bent u eigenaar van de woning, neem dan contact op met een door uzelf gekozen onderhoudsbedrijf.

Punt van aandacht
Als er door de monteur wordt vastgesteld dat het probleem door lege batterijen in de thermostaat komt, dan ontvangt u altijd een rekening van Vallei Wonen.
Controleer dus eerst zelf of de batterijen goed zijn!

 

 
Share on Google+