A-A

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over de levering van energie. Dit kan zijn over de prijs, storingen, levering en afsluiting. Graag horen wij dit dan van u, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Uw klacht in behandeling
Wij hanteren voor een klacht een reactietermijn van maximaal twee weken. Een van onze medewerkers neemt uw klacht in behandeling. Afhankelijk van de aard van de klacht nodigen wij u uit voor een gesprek. Soms is een zaak ingewikkelder, dan geven wij binnen maximaal twee weken aan op welke termijn u een antwoord tegemoet kunt zien. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u zich voor een onafhankelijke beoordeling wenden tot de Geschillencommissie Warmtelevering. Deze gegevens vindt u onderaan deze pagina.

Zakelijke klanten
Bent u een zakelijke klant? Heeft u een klacht over de energielevering waar we samen niet uitkomen? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Warmtelevering Zakelijk. Deze gegevens vindt u hieronder.

Gegevens Geschillencommissies

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP  Den Haag

Bel: (070) 310 53 10
maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 uur.

De website van de Geschillencommissie Warmtelevering

De website van de Geschillencommissie Warmtelevering Zakelijk

 
Share on Google+