A-A

reparatieverzoek plaatsenU kunt een reparatieverzoek eenvoudig online aan ons melden. Uw melding wordt dan snel door ons in behandeling genomen. Uiterlijk de volgende werkdag voor 17.00 uur nemen wij contact met u op.

Wilt u meer lezen over het indienen van een reparatieverzoek, klik dan hier.

Klik hier voor het online doorgeven van een reparatieverzoek.

U kunt ook een reparatieverzoek bij onze informatiebalie (Schans 30) doorgeven, naar ons kantoor bellen of een e-mail  sturen.

Afhandeling reparatieverzoek

Zodra wij uw melding ontvangen, sturen wij u een bevestiging, waarop is aangegeven welk bedrijf de reparatie uitvoert en voor welke datum. Wij streven ernaar een reparatie binnen 14 dagen uit te (laten) voeren. Vooraf neemt het betreffende bedrijf telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. Deze afspraak kunt u altijd maken in een tijdvak van 2 uur. Zo hoeft u nooit een hele dag thuis te blijven. Afhankelijk van het reparatieverzoek kan het ook zijn dat onze opzichter u belt voor een afspraak.

Wanneer rechtstreeks zelf onderhoudsbedrijven benaderen?

Cv-installatie
Heeft u een storing aan uw cv- installatie, volg dan eerst de aanwijzingen van de storings sticker op. Is de storing dan nog niet verholpen, neem dan zelf contact op met Breman, telefoonnummer (0900) 821 21 74
Heeft uw woning een WKO systeem kijk dan hier wat u kunt doen.

Verstoppingen riolering
U kunt dit rechtstreeks melden aan Hofland Sanidrome, telefoonnummer (033) 286 17 37. Wanneer de verstopping echter het gevolg is van grove nalatigheid, dan wordt dit niet door ons vergoed en zijn de kosten voor u zelf.

Glasschade
Maandelijks betalen huurders een bedrag voor de glasverzekering. Wanneer u HR++ glas heeft en dit (deels) wilt beplakken met folie dient u er rekening mee te houden dat eventuele (thermische) breuk niet gedekt wordt door de glasverzekering. Mocht er zonder opzet een stevige barst in uw ruit komen of een ruit sneuvelen dan kunt u zelf rechtstreeks contact opnemen met De Glaslijn, telefoonnummer (0800) 020 50 50.

Straatverlichting
Defecte straat- of achterpadverlichting: u kunt dit melden door het lantaarnpaalnummer door te geven aan www.citytec.nl of via het storingsnummer (088) 895 93 00 (dit geldt voor alle openbare verlichting).

Service abonnement

Als u bij ons een Serviceabonnement afsluit, dan wordt het klein dagelijks onderhoud dat wettelijk voor rekening van de huurder is, voor een bedrag van € 3,56 per maand voor rekening van Vallei Wonen uitgevoerd. De reparatie wordt dan snel en vakkundig verholpen.

Wilt u meer weten over het Serviceabonnement, klik dan hier.
Wilt u zich aanmelden voor het Serviceabonnement, klik dan hier.

 
Share on Google+