A-A

KWH-huurlabel
KWH logo klein
Vallei Wonen streeft naar tevreden klanten. Niet alleen huurders moeten tevreden zijn over de dienstverlening, maar ook woningzoekenden die zich op kantoor, telefonisch of digitaal bij ons melden.

Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) is een onafhankelijke organisatie die stimuleert dat woningcorporaties klantgericht werken. Het KWH-huurlabel is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverlening van woningcorporaties. Vallei Wonen mag dit label al vanaf 2005 voeren. We zijn hier trots op omdat de kwaliteit van onze dienstverlening door de ogen van de huurders wordt bekeken.

Blijft onze (online) dienstverlening op peil?
Onze totale dienstverlening wordt continu gemeten op duidelijkheid, redelijkheid, aanspreekbaarheid, doelmatigheid, zorgvuldigheid, fatsoenlijkheid en respect. Vindt de klant dat we goed bereikbaar zijn, klachten serieus nemen, dat we goed communiceren over onderhoud, worden reparaties snel uitgevoerd en ga zo maar door.

Website
Ook onze website wordt op klantvriendelijkheid beoordeeld. Gebruiksvriendelijkheid, inhoud, vindbaarheid en functionaliteit worden uitgebreid getest. De website www.valleiwonen.nl geeft volledige, actuele en relevante informatie voor huurders en belanghouders. De website is geschikt voor tablet en smartphone.

Waardering huurders

Het gemiddelde cijfer dat huurders geven voor onze dienstverlening:
2013  7,8
2014  7,9 + eerste prijs voor website/online dienstverlening
   (in de categorie corporaties tot 1800 woningen) 
2015 7,8
2016 7,9

We vragen uw medewerking!
KWH 2.0 stuurt het hele jaar door enquêtes naar onze huurders. Vragenlijsten over verschillende onderdelen als reparatieverzoeken, ontevredenheid en bereikbaarheid. We hebben zo doorlopend zicht op de kwaliteit van onze dienstverlening. Hierdoor kunnen we tussentijds verbeterpunten aanpakken en sneller inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten. We stellen het dus zeer op prijs als u de enquêtes wilt invullen!

Imago-onderzoek 2016
Dagelijks staan wij klaar om onze huurders te adviseren, te begeleiden naar een nieuwe woning en het onderhoud aan woningen te verzorgen. Maar doen wij deze zaken wel goed? Informeren wij u volledig en op tijd? En hoe goed kent u ons eigenlijk? Wij wilden graag van onze huurders weten wat ze nou écht van ons vinden. Zodat we, daar waar nodig, onze dienstverlening en communicatie kunnen verbeteren. Daarom heeft Vallei Wonen eind 2016 deelgenomen aan het imago-onderzoek dat het Kwaliteits-centrum Woningcorporaties Huursector (KWH) uitvoerde. Klik hier om de uitslag van het onderzoek te lezen.

Meer informatie
Wilt u meer lezen over het KWH-Huurlabel, kijk dan op de consumentenwebsite www.ikwilzorgelooshuren.nl

 
Share on Google+